Izveidota jauna daudzaktīvu tirdzniecības platforma
Tiešsaistes tirdzniecības un investīciju uzņēmums Saxo Bank uzsācis jaunas, intuitīvas daudzaktīvu tirdzniecības platformas SaxoTraderGO darbības izvēršanu pasaules mērogā. Platforma šā mēneša sākumā veiksmīgi ieviesta Francijā un tagad pieejama klientiem visā Eiropā, bet klienti Tuvajos Austrumos un Ziemeļāfrikā, Āzijas un Klusā okeāna valstīs, kā arī Latīņamerikā to izmantošanu varēs sākt jūnija pirmajās nedēļās.
SaxoTraderGO platforma veidota ar uzsvaru uz tās lietojamību, un tā atbalsta vienkāršu lietotāja pārslēgšanos starp dažādām interneta piekļuves (Web, Android, iOS) ierīcēm. SaxoTraderGO izveide balstīta uz veikto teju 3000 Saxo Bank klientu aptauju visā pasaulē. Aptaujas rezultāti iezīmēja, ka platformas veiktspējas un funkcionalitātes saglabāšana pārejā starp dažādām ierīcēm ir lietotāju prioritāte. Tas norāda arī uz privāto tirgotāju uzvedības maiņu, kuri skatās uz platformu vairs ne tikai kā uz tirdzniecības rīku, bet arī kā uz faktoru, kas būtiski ietekmē viņu sasniegto rezultātu. Ātrums un izpildes kvalitāte bija divas klientu būtiskākās prioritātes tirdzniecības jomā, kam sekoja tirdzniecības instrumentu pieejamība.
"Šodien 20% mūsu ienākumu no privātajiem klientiem tiek veidoti, izmantojot mobilās ierīces un planšetdatorus, tāpat 75% mūsu darījumu un pasūtījumu ir no klientiem, kuri tirdzniecībai izmanto vairākas ierīces. Ar SaxoTraderGO esam izstrādājuši platformu, kas darbojas vienlīdz efektīvi no personālajiem datoriem, planšetdatoriem un mobilajiem telefoniem, kā arī pielāgo izkārtojuma izmaiņas vai iestatījumus dažādo ierīču starpā. Privātie investori tagad var izmantot visas tirdzniecības iespējas un panākt vislabāko sniegumu, neatkarīgi no tā, kur viņi atrodas un kādu ierīci izmanto," uzsver Kristians Lunds Hammers (Lund Hammer), Saxo Bank Platformu vadītājs.
Lai nodrošinātu integrētu lietotāja darbību no dažādām ierīcēm, SaxoTraderGO ir izstrādāts HTML5 valodā un veidots ar jaunu atvērto lietojumprogrammu saskarni (API). Saxo Bank API paver iespējas straujai funkcionalitātes attīstībai un nodrošina vienotu klienta pieredzi visu ierīču starpā un platformas darbībā, piemēram, satura, tirdzniecības un lietotāja konta pakalpojumos. Tāpat klienti var apskatīt sava konta vēsturi, pārvaldīt datu abonēšanu un redzēt paziņojumus par cenu izmaiņām. Šā gada laikā Saxo Bank plāno šo pašu API padarīt pieejamu arī citām finanšu iestādēm un ārējiem izstrādātājiem.
"Klientu aptaujas ļāvušas saprast, ka centrālais punkts it visam, ko darām, ir tieši platforma. Mūsu klienti ātru, labu un intuitīvu tirdzniecības pieredzi vērtē vienlīdz prioritāti ar saturu un analītiku. Tehnoloģiskā meistarība ir panākumu atslēga un lielais skaits atkārtoto apmeklētāju un tirdzniecības klientu norāda, ka klienti ar SaxoTraderGO platformu ir apmierināti to novērtē, " atzīmē K.Lunds Hammers.
Klientu aptauja atklājusi tendences tirgotāju un investoru prioritātēs, proti, platformas izvēle un ieguldījumu stratēģija tiek uzskatītas par vienlīdz svarīgām veiksmīgai darbībai. Vienlaikus globālā aptauja iezīmējusi arī vairākas reģionālās nianses. Tā, piemēram, klienti Ķīnā un Dienvidāfrikā visizteiktāk norādījuši vēlmi pēc satura, apskatus un analītiku ierindojot kā ļoti augstas prioritātes. Tikmēr klienti Centrālās un Austrumeiropas valstīs attiecībā uz tirdzniecību ir visvairāk uz āru vērstie, klientiem Polijā, Krievijā un Čehijā piekļuvi tirgiem un aktīvu klasēm ierindojot augstu savā prioritāšu sarakstā.
Uz sarakstu