Banner 980x90

Atslēgvārdi – panākumu atslēga efektīvai uzņēmuma klātbūtnei digitālajā vidē

Par SEO atslēgvārdiem tiek saukti vārdi vai frāzes, kas palīdz interneta meklētājprogrammās atrast noteiktu pakalpojumu vai produktu informāciju. Jo precīzāk mājaslapā vai interneta veikalā izmantotie atslēgvārdi atbildīs meklētākajām frāzēm, jo redzamāka būs interneta vietne un tai labāk varēs piesaistīt jaunus vietnes apmeklētājus. Tieši tādēļ visi SEO pakalpojumi lielākā vai mazākā mērā ir saistīti ar atslēgvārdiem – jau izmantoto atslēgvārdu izpēti, vērtīgāko atslēgvārdu atrašanu, meklētāko atslēgvārdu noskaidrošanu, noteiktu atslēgvārdu iekļaušanu unikāla satura izstrādē un digitālajā stratēģijā. 

Atslēgvārdi un SEO – kāda saistība?

Lai saprastu patieso atslēgvārdu nozīmi uzņēmuma klātbūtnei digitālajā vidē, ir svarīgi arī noskaidrot – kas ir SEO. SEO ir tādu pasākumu kopums, kas palīdz uzņēmuma mājaslapai nokļūt meklētājprogrammu pirmajā lapā. Un atslēgvārdu atrašana un mājaslapas optimizācija atbilstoši šiem atslēgvārdiem ir viens no pamata uzdevumiem. 

SEO speciālists palīdz uzņēmumam atrast visus nepieciešamos atslēgvārdus, kas interesē tieši konkrētā uzņēmuma klientus, tādējādi uzņēmums piesaista arvien jaunus klientus. Tikai, kad tiek veikts padziļināts SEO audits, var tikt izveidota pārdomāta un strādājoša SEO stratēģija. 

Kā atrast piemērotākos atslēgvārdus?

Īpaši būtiska piemērotu atslēgvārdu atrašana ir svarīga, kad ir nepieciešama interneta veikala izveide, jo šiem atslēgvārdiem ir ne tikai jāatbilst nozarē meklētākajiem vārdiem vai frāzēm, bet arī jāveicina produktu pārdošana. 

Ar atslēgvārdu saraksta izveidošanu sākas jebkuras interneta vietnes SEO optimizācija un veiksmīgas SEO stratēģijas veidošanas process. Lai atrastu visefektīvāko atslēgvārdu kopu, ir vēlams koncentrēties uz produkta vai pakalpojuma mērķauditoriju un izvēlēties garākus un aprakstošākus atslēgvārdus, taču nav vēlams izmantot vispārīgi informatīvus atslēgvārdus vai frāzes. Šādiem atslēgvārdiem var būt lielāks meklēšanas gadījumu skaits, tomēr visbiežāk vispārīgu frāžu ievadīšana interneta pārlūkprogrammās norāda tikai uz lietotāja vēlmi atrast papildus informāciju, nevis iegādāties konkrētu preci. Tādēļ interneta veikalos daudz efektīvākā SEO stratēģija var būt koncentrēšanās uz komerciāli veiksmīgākiem un aprakstošākiem atslēgvārdiem.

Ko nozīmē veikt atslēgvārdu izpēti?

Izmantojot tiešsaistes atslēgvārdu izpētes rīkus, ir iespējams precizēt sākotnēji izveidoto atslēgvārdu sarakstu. SEO speciālists, pārbaudot sarakstā iekļauto vārdu un frāžu meklēšanas apjomu interneta pārlūkprogrammās, konkurenci un citus aspektus, atlasīs visefektīvākos atslēgvārdus vai frāzes turpmākajam vietnes optimizācijas posmam. Taču būtiski ir atcerēties, ka darbs ar atslēgvārdiem savā pamatbūtībā ir eksperimentēšana, izmēģinot un pārbaudot dažādus atslēgvārdu variantus, līdz tiek atrasts efektīvākais risinājums uzstādītā mērķa sasniegšanai. Šos atlasītos atslēgvārdus tālāk varēs izmantot interneta veikala produktu aprakstos un unikālā satura radīšanā.

Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv nodrošina daudzveidīgu SEO pakalpojumu klāstu no tehniska SEO audita, atslēgvārdu un konkurentu pozīciju izpētes līdz pilnībā funkcionāla interneta veikala izstrādes un analītikas sistēmas uzstādīšanas.

E-komercija.lv pakalpojumu klāstā ir ļoti dažādi mārketinga pakalpojumi, par kuriem uzzināt vairāk var aģentūras mājaslapā www.e-komercija.lv un sazinoties ar SEO speciālistiem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)