Autoceļa Rēzekne-Gulbene posmā no Kapūnes līdz krustojumam ar vietējo ceļu Lubāna-Upatnieki atjaunots segums
Virsmas apstrāde ir asfaltbetona ceļu saglabāšanas metode, ko izmanto uz ceļiem ar samērā nelielu satiksmes intensitāti. Veicot virsmas apstrādi, uz asfalta tiek izlieta bitumena emulsija un izbērtas šķembiņas, kas salīp ar emulsiju. Ja ceļa virsma nav gluda, tad virskārtu pirms tam izlīdzina. Šāds segums ir raupjāks un trokšņaināks nekā asfaltbetons, taču tas ir ekonomiski izdevīgāks, īpaši uz autoceļiem ar nelielu satiksmes intensitāti.
"Posmā, kur tika veikta virsmas apstrāde, autovadītājiem bija jāievēro ātruma ierobežojums. Braukšanas ātrums pēc virsmas apstrādes tiek ierobežots, lai šķembas labāk un drošāk saliptu ar bitumena emulsiju, kā arī tamdēļ, ka lielā ātrumā braucošs transports ar riepām var izraut nesen ieklātos akmentiņus un tie var trāpīt citu automašīnu stiklos. Kad šķembas un bitumens ir saķērušies un piebraukti, šķembu pārpalikums no autoceļa tiek noslaucīts un braukšanas ātruma ierobežojums noņemts, tiek uzkrāsots ceļa horizontālais marķējums," klāstīja LVC.
Seguma atjaunošanu šajā autoceļa posmā veica SIA "Krustpils", darbu līgumcena bija 165 000 eiro.
Uz sarakstu